Houkuttele asiantuntijat mukaan myyntityöhön
Kouluttajana toimii Tanja Piha
Kuinka motivoin myynnin tärkeyden asiantuntijoille? Mitä myynti ja asiakkuustyö oikeastaan onkaan asiantuntijoiden työssä? Entä miten asiantuntija vaikuttaa verkossa? Kuule Tanja Pihan vastaukset näihin kysymyksiin! Koko kuvaus
Asiakkaiden muuttuneen ja uudistuneen ostokäyttäytymisen myötä asiakkaat ovat tietoisempia yrityksen tarjonnasta jo ennen ensimmäistä myyntitapaamista. Perinteisen myyjän rooli on muuttunut ja asiakkaat odottavat näkemyksellisyyttä, jota vaativammassa b2b-myynnissä pystyy tarjoamaan vain asiantuntija, kuten juristi, kirjanpitäjä tai lääkäri. Täten asiantuntijoiden valjastaminen myyntityöhön kiinnostaa monissa yrityksissä.
Monen asiantuntijan mielessä myynti mielletään pelkiksi kylmäsoitoiksi ja asenne myyntityöhön saattaa olla epäilevä. Tässä koulutuksessa käydään läpi esimerkein, millä keinoin asiantuntijoita, kuten juristeja ja taloushallinnon ammattilaisia, houkutellaan myyntityöhön. Ja jos itse olet asiantuntija ja mietit, miten autat yritystäsi kasvamaan, katso tämä koulutus, saat konkreettisia vinkkejä omaan tekemiseesi.
Miksi katsoa koulutus?
- Tiedät, millaisin keinoin saat houkuteltua asiantuntijat mukaan myyntityöhön.
- Saat konkreettisia vinkkejä yrityksesi kasvupolulle myynnin johtamisen keinoin.
- Tunnistat ne pelot, joita moni asiantuntija mielessään pohtii liittyen myyntityöhön ja olet valmis taklaamaan ne.
Koulutus soveltuu asiantuntijayrityksen toimitusjohtajille, myynti- ja markkinointijohdolle sekä asiantuntijoille, jotka haluavat lähteä kokeilemaan ja kehittämään taitojaan myyntityössä.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 22 min

Asiantuntijamyynnin pioneeri, myynti- ja markkinointijohtaja, Greenstep
89 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Erittäin hyvä, suosittelen.