Haastavat asiakastilanteet ja tiimin palautuminen
Katsottavissa 1.9. astiKouluttajana toimii Nea Pohja
Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa ja raskasta työtä. Hyvä, toimiva tiimi kuitenkin helpottaa kuormaa - ja parantaa asiakaskokemusta.
Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa, mutta toimivassa tiimissä ja työyhteisössä vaativankin työn kuorma on pienempi. Vaativien asiakastilanteiden työntekijöille luomaa kuormitusta vähentämällä lisätään työyhteisön henkilöstön pysyvyyttä, ja tiimin asiantuntemusta. Sen ohella parannetaan samalla myös asiakaskokemusta.
Tässä koulutuksessa opit:
- Kuinka luodaan tapoja käsitellä vaikeita tilanteita
- Kuinka otetaan tavaksi purkaa haastavat asiakastilanteet
- Kuinka vähennetään vaativien asiakastilanteiden luomaa kuormitusta työntekijöille
Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 12 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Palveluasiantuntija, Alma Talent Palvelut
Nea Pohja on teologi, terapeutti ja monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntija. Nea on tehnyt Alma Talentissa vaihtelevia yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun tehtäviä viimeiset kuusi vuotta, minkä lisäksi hän on toiminut muun muassa terapia-, koulutus-, rekrytointi- ja henkilöstötehtävissä.
Neaa motivoi erityisesti ongelmanratkaisu ja tavoite yllättää asiakas tarjoamalla enemmän, kuin hän osaa odottaa. Nean tavoitteena on lisätä työyhteisöihin ja asiakaspalveluun empatiaa, ymmärrystä ja inhimillisyyttä, sekä madaltaa puheeksi ottamisen kynnystä.
80 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Vetäjä puhui pikkusen liian nopeasti.