Haastavat asiakastilanteet ja tiimin palautuminen

Saatavana myös pelkkänä äänenä
Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
12 min

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Rajaton käyttö

Mitä opit tässä koulutuksessa

Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa ja raskasta työtä. Hyvä, toimiva tiimi kuitenkin helpottaa kuormaa - ja parantaa asiakaskokemusta.

Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa, mutta toimivassa tiimissä ja työyhteisössä vaativankin työn kuorma on pienempi. Vaativien asiakastilanteiden työntekijöille luomaa kuormitusta vähentämällä lisätään työyhteisön henkilöstön pysyvyyttä, ja tiimin asiantuntemusta. Sen ohella parannetaan samalla myös asiakaskokemusta.  

Tässä koulutuksessa opit:  

  • Kuinka luodaan tapoja käsitellä vaikeita tilanteita  
  • Kuinka otetaan tavaksi purkaa haastavat asiakastilanteet  
  • Kuinka vähennetään vaativien asiakastilanteiden luomaa kuormitusta työntekijöille 

Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille. 

Koulutuksen sisältö

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Nea Pohja

Nea Pohja

Palveluasiantuntija, Alma Talent Palvelut

Nea Pohja on teologi, terapeutti ja monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntija. Nea on tehnyt Alma Talentissa vaihtelevia yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun tehtäviä viimeiset kuusi lue lisäävuotta, minkä lisäksi hän on toiminut muun muassa terapia-, koulutus-, rekrytointi- ja henkilöstötehtävissä.   Neaa motivoi erityisesti ongelmanratkaisu ja tavoite yllättää asiakas tarjoamalla enemmän, kuin hän osaa odottaa. Nean tavoitteena on lisätä työyhteisöihin ja asiakaspalveluun empatiaa, ymmärrystä ja inhimillisyyttä, sekä madaltaa puheeksi ottamisen kynnystä. 

Kaikki kouluttajan koulutukset Nea Pohja

Koulutuksen arviot

80 %

5 tyytyväisyys
1x
3x
1x
0x
0x

Saikka Jussila

Vetäjä puhui pikkusen liian nopeasti.