Haastavat asiakastilanteet ja tiimin palautuminen

Katsottavissa 1.9. asti

Kouluttajana toimii  Nea Pohja

Sopii kuunteluun

Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa ja raskasta työtä. Hyvä, toimiva tiimi kuitenkin helpottaa kuormaa - ja parantaa asiakaskokemusta.

Kokonaispituus

12 min

Oppituntien lukumäärä

5

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa, mutta toimivassa tiimissä ja työyhteisössä vaativankin työn kuorma on pienempi. Vaativien asiakastilanteiden työntekijöille luomaa kuormitusta vähentämällä lisätään työyhteisön henkilöstön pysyvyyttä, ja tiimin asiantuntemusta. Sen ohella parannetaan samalla myös asiakaskokemusta.  

Tässä koulutuksessa opit:  

  • Kuinka luodaan tapoja käsitellä vaikeita tilanteita  
  • Kuinka otetaan tavaksi purkaa haastavat asiakastilanteet  
  • Kuinka vähennetään vaativien asiakastilanteiden luomaa kuormitusta työntekijöille 

Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille. 

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Nea Pohja

Palveluasiantuntija, Alma Talent Palvelut

Nea Pohja on teologi, terapeutti ja monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntija. Nea on tehnyt Alma Talentissa vaihtelevia yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun tehtäviä viimeiset kuusi vuotta, minkä lisäksi hän on toiminut muun muassa terapia-, koulutus-, rekrytointi- ja henkilöstötehtävissä.  

Neaa motivoi erityisesti ongelmanratkaisu ja tavoite yllättää asiakas tarjoamalla enemmän, kuin hän osaa odottaa. Nean tavoitteena on lisätä työyhteisöihin ja asiakaspalveluun empatiaa, ymmärrystä ja inhimillisyyttä, sekä madaltaa puheeksi ottamisen kynnystä. 

Koulutuksen arviot

80 %

6 tyytyväisyys
1x
4x
1x
0x
0x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


Saikka Jussila

Vetäjä puhui pikkusen liian nopeasti.