Haastavat asiakastilanteet ja tiimin palautuminen

Saatavana myös pelkkänä äänenä Saatavana myös pelkkänä äänenä
Oppituntien lukumäärä:
5
Koulutuksen kokonaiskesto:
12 min

Rahat takaisin -takuu, Todistus, Rajaton käyttö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €

Mitä opit tässä koulutuksessa

Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa ja raskasta työtä. Hyvä, toimiva tiimi kuitenkin helpottaa kuormaa - ja parantaa asiakaskokemusta.

Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa, mutta toimivassa tiimissä ja työyhteisössä vaativankin työn kuorma on pienempi. Vaativien asiakastilanteiden työntekijöille luomaa kuormitusta vähentämällä lisätään työyhteisön henkilöstön pysyvyyttä, ja tiimin asiantuntemusta. Sen ohella parannetaan samalla myös asiakaskokemusta.  

 

Tässä koulutuksessa opit:  
 

  • Kuinka luodaan tapoja käsitellä vaikeita tilanteita  

  • Kuinka otetaan tavaksi purkaa haastavat asiakastilanteet  

  • Kuinka vähennetään vaativien asiakastilanteiden luomaa kuormitusta työntekijöille 
     

Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille. 

Koulutuksen sisältö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 145,00 €
Nea Pohja

Nea Pohja

Palveluasiantuntija, Alma Talent Palvelut

Nea Pohja on teologi, terapeutti ja monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntija. Nea on tehnyt Alma Talentissa vaihtelevia yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun tehtäviä viimeiset kuusi lue lisäävuotta, minkä lisäksi hän on toiminut muun muassa terapia-, koulutus-, rekrytointi- ja henkilöstötehtävissä.   Neaa motivoi erityisesti ongelmanratkaisu ja tavoite yllättää asiakas tarjoamalla enemmän, kuin hän osaa odottaa. Nean tavoitteena on lisätä työyhteisöihin ja asiakaspalveluun empatiaa, ymmärrystä ja inhimillisyyttä, sekä madaltaa puheeksi ottamisen kynnystä. 

Kaikki kouluttajan koulutukset Nea Pohja

Koulutuksen arviot

80 %

Tähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty
1 tyytyväisyys
0x
1x
0x
0x
0x

Osta koulutus ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.