Haastavat asiakastilanteet ja tiimin palautuminen
Kouluttajana toimii Nea Pohja
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €Mitä opit tässä koulutuksessa
Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa ja raskasta työtä. Hyvä, toimiva tiimi kuitenkin helpottaa kuormaa - ja parantaa asiakaskokemusta.
Opi seuraavia taitoja
Asiakaspalvelu voi olla kuormittavaa, mutta toimivassa tiimissä ja työyhteisössä vaativankin työn kuorma on pienempi. Vaativien asiakastilanteiden työntekijöille luomaa kuormitusta vähentämällä lisätään työyhteisön henkilöstön pysyvyyttä, ja tiimin asiantuntemusta. Sen ohella parannetaan samalla myös asiakaskokemusta.
Tässä koulutuksessa opit:
- Kuinka luodaan tapoja käsitellä vaikeita tilanteita
- Kuinka otetaan tavaksi purkaa haastavat asiakastilanteet
- Kuinka vähennetään vaativien asiakastilanteiden luomaa kuormitusta työntekijöille
Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville, sekä asiakaspalvelutiimien vetäjille ja esihenkilöille.
Koulutuksen sisältö
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 145,00 €
Nea Pohja
Palveluasiantuntija, Alma Talent Palvelut
Nea Pohja on teologi, terapeutti ja monikanavaisen asiakaspalvelun asiantuntija. Nea on tehnyt Alma Talentissa vaihtelevia yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun tehtäviä viimeiset kuusi … lue lisäävuotta, minkä lisäksi hän on toiminut muun muassa terapia-, koulutus-, rekrytointi- ja henkilöstötehtävissä. Neaa motivoi erityisesti ongelmanratkaisu ja tavoite yllättää asiakas tarjoamalla enemmän, kuin hän osaa odottaa. Nean tavoitteena on lisätä työyhteisöihin ja asiakaspalveluun empatiaa, ymmärrystä ja inhimillisyyttä, sekä madaltaa puheeksi ottamisen kynnystä.
Koulutuksen arviot
80 %
Vetäjä puhui pikkusen liian nopeasti.