Haastavan asiakkaan kohtaaminen
Opiskele yksin tai yhdessäKouluttajana toimii Milla Maaria Kansanoja
Kohtaamisen, vuorovaikutuksen ja asiakaspalvelun taidot ovat modernin työelämän supervoimia. Löydä kehosi ja mielesi voima, ja luo onnistunut, odotukset ylittävä asiakaspalvelukokemus! Koko kuvaus
Opiskele yksin tai yhdessä! Tämä koulutus on suunniteltu suoritettavaksi myös tiimin tai parin kanssa. Koulutus sisältää yhdessä suoritettavia syventäviä keskustelu- ja pohdintatehtäviä. Tarvittaessa voit suorittaa koulutuksen myös itseksesi.
Vihaisena lähestyvä asiakas herättää meissä tunteita – mutta voiko tunteita ja kehon ja mielen yhteyksiä hyödyntää asiakkaan kohtaamisessa? Kohtaamisen, vuorovaikutuksen ja asiakaspalvelun taidot ovat modernin työelämän supervoimia, joita voit hyödyntää eduksesi missä tahansa ihmisläheisessä työtehtävässä. Valjasta mielen ja kehon voima ja luo onnistunut, asiakkaan odotukset ylittävä, asiakaspalvelukokemus!
Tässä koulutuksessa:
- Käydään kohta kohdalta läpi, miten haastava asiakaspalvelutilanne etenee
- Opitaan millaisia mielen ja kehon reaktioita haastavat tilanteet meissä herättävät
- Opitaan vuorovaikutuksen keinoja, joilla voimme kääntää tilanteen onnistuneeksi asiakaspalvelukokemukseksi
Tämä koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville, sekä asiakasrajapinnassa toimivien asiantuntijoiden tiimien esihenkilöille ja tiiminvetäjille.
Koulutuksen sisältö
7 oppituntia · 54 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Psykologi (PsM), MindMaker Oy
Milla Maaria Kansanoja on psykologi ja kouluttaja, jonka erityisosaamista on ihmisten kohtaamisen taito sekä kehon ja mielen moninaiset yhteydet. Sen lisäksi, että Kansanoja on toiminut useita vuosia psykologityön hienovaraisissa vuorovaikutustilanteissa, hänellä on myös pitkä kokemus erilaisista asiakaspalvelutehtävistä. Nykyään Kansanoja toimii usein asiantuntijana haastavissa vuorovaikutus- ja yhteistyötilanteissa. Positiivinen, arjenläheinen ja selkeäkielinen tapa soveltaa psykologiatiedettä on tehnyt Kansanojasta erittäin pidetyn kouluttajan ja puhujan.
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
hyvä
Hyvä ja erittäin selkeä ja empaattinen tapa esittää asia miten kohdata vaikeita tai haastavia tilanteita. Hyvää kertausta arjen työhön, kiitos
Ei uutta