Erottautuva B2B kylmäpuhelu
Kouluttajana toimii Stina Dansie
Kylmäsoittaminen ei ole kauheaa. Tarvitset vain sinulle sopivan puhelinpitchin, jolla tuotat aitoa arvoa asiakkaalle.
Monelle myyntityötä puhelimeen tarttuminen on yksi myynnin epämukavimmista vaiheista. Koska päättäjien tavoittaminen puhelimitse vaikeutuu vuosi vuodelta, onkin erittäin tärkeää, että sitten kuin tavoitat oikean päättäjän, pääset napakasti aiheeseen ja saat avattua arvoa tuottavan dialogin, joka suurella prosentilla johtaa kaupallisiin jatkokeskusteluihin.
Tässä koulutuksessa
- Käydään läpi hyvän kylmäpuhelun rautalankamalli avauksesta clousaukseen
- Rakennetaan puhelulle ihanteellinen malli ja käydään läpi minkälaisiin asioihin kiinnittää huomiota missäkin osassa puhelua.
- Opitaan rakentamaan toimivan puhelinpitch, jonka avulla kynnys kylmäpuheluiden soittamiselle laskee ja saat sovittua myyntitapaamisia.
Tämä koulutus on tarkoitettu erityisesti myyntiuraansa aloitteleville myyjille, mutta tästä on hyötyä myös esim. asiantuntijatehtävissä työskenteleville, jotka ovat ensimmäistä kertaa urallaan tilanteessa joka vaatii proaktiivista myyntityötä ja puhelimeen tarttumista.
Koulutuksen sisältö
10 oppituntia · 1:03 h
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Toimitusjohtaja, Good Call Oy
89 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Ytimekäs koulutus, jossa paljon tietoa ja sopiva määrä kertausta nopeassa ajassa.
Kiitos Stina! Ei yhtään liian amerikkalaista (pari päivää sitten Linkkarissa tätä puitiin), ellei jotakuta ärsytä tuo "million dollar." Se kun viittaa vieraaseen valuuttaan. =P No toisaalta, myös miljoonan tekeminen voi ärsyttää jos oma bisnes on nappikauppaa ja voi mennä vuosia saavuttaa niin iso myynti. Mutta hyvät eväät sain, rohkeutta lähteä soittamaan uudella alalla harjoittelijana.
Hyvin argumentoitu, ei jäänyt mieleen mitään syytä olla soittamatta vaikka ajatusjumi onkin vahvasti kylmäsoittelua vastaan