Erilaisten asiakkaiden kohtaaminen
Kouluttajana toimii Maiju Ranta
Jokaisella meistä on eri käsitys siitä, millaista on hyvä asiakaspalvelu. Siksi paras asiakaspalvelija on todellinen vuorovaikutuskameleontti.
Erilaisissa työtehtävissä kohdataan eri ikäisiä ja eri taustaisia asiakkaita. Lisäksi asiakkaan kanssa hoidettavat asiat voivat olla vaikeaselkoisia ja monitulkintaisia. Asiakaspalvelutyötä tekevän on tärkeää mukauttaa viestintäänsä palvelun laadun varmistamiseksi.
Tästä koulutuksesta saat
-
Valmiuksia tunnistaa erilaisia asiakkaita
-
Vinkkejä siihen, kuinka kohdata jokainen asiakas yksilöllisesti
-
Apua vaikeaselkoisten vuorovaikutustilanteiden taklaamiseen
Koulutus sopii kaikille asiakasrajapinnassa toimiville ja erityisesti asiantuntija- ja myyntityötä tekeville.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 18 min

Viestintäkouluttaja, Ethos Oy
Maiju on monipuolinen viestintä- ja vuorovaikutusalan asiantuntija ja kouluttaja. Hän on taustaltaan filosofian maisteri ja viestinnän aineenopettaja. Maijun erityisosaamista on teknologiavälitteinen vuorovaikutus ja asiakaspalvelun laadun kehittäminen.
90 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Kiva esitystapa!
Ok
Sopivan lyhyt ja napakka koulutus.