Eikö kukaan lue intraa? Markkinoinnillista näkemystä sisäiseen viestintään
Kouluttajana toimii Katri Pelli
Miten tehdä intrasta pakollisen pahan sijaan erottamaton osa yrityskulttuuria? Miten sisäistä viestintää voi tehdä kiinnostavammaksi, ja kuinka innostaa ihmiset intraan? Koko kuvaus
”Meidän firmamme intra on ihan surkea, sieltä ei löydä yhtään mitään eikä ainakaan silloin kun tartteis!” Moni sisäinen viestijä on kuullut tämän huokauksen toimiston käytävillä.
Koulutuksen jälkeen tiedät:
- Miten saat työyhteisösi ihmiset innostumaan intrasta
- Millä keinoilla sisäistä viestintää voisi tehdä kiinnostavammin
- Miten otat markkinoinnin työkaluja mukaan sisäisen viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen
Koulutus sopii kaikille asiantuntijoille, jotka viestivät työssään kollegoilleen, alaisilleen tai tiimeilleen.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 18min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Projektijohtaja, viestintätoimisto drum
Koulutuksen arviot
80 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu