Customer Experience Roadmap asiakaskokemustyön menestyksen varmistajana

Tähtiluokitus täytettyStar_StrokedTähtiluokitusta ei ole täytetty

Kouluttajana toimii Henna Ojala

Oppituntien lukumäärä:
10
Koulutuksen kokonaiskesto:
50 min

Rahat takaisin -takuu, Todistus, Rajaton käyttö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €

Mitä opit tässä koulutuksessa

Miten laadit asiakaskokemuksen kehityskartan, jossa vaihe vaiheelta edetään kohti erinomaista asiakaskokemusta?

Tässä koulutuksessa opit seuraavat taidot

Asiakaskokemus Asiakasymmärrys

Asiakaskokemus on yksi tämän hetken trendeistä ja lähes jokaisen yrityksen strategiasta löytyy sana asiakaskokemus. Silti vain harvat yritykset ovat kyenneet hyödyntämään asiakaskokemuksen täyttä potentiaalia liiketoiminnan kehittämisessä, resurssien optimoinnissa ja organisaation jokapäiväisessä toiminnassa.  


Tämän koulutuksen avulla ymmärrät paremmin, miksi asiakaskokemusta pitäisi ajatella kokonaisvaltaisemmin ja strategisemmin. Koulutus auttaa sinua hahmottamaan, mistä ja miten lähteä liikkeelle sekä miten asiakaskokemukseen liittyvät asiat juurrutetaan vaiheittain osaksi organisaation arkipäivän tekemistä 

Miksi katsoa koulutus? 

  1. Ymmärrät kokonaisvaltaisesti mitkä ovat asiakaskokemuksen liiketoiminnalliset hyödyt. 
  2. Opit miksi rakentaa asiakaskokemuksen roadmap. 
  3. Ymmärrät mitkä ovat tyypilliset roadmapin vaiheet. 
  4. Opit miten tehdä asiakaskokemuksen roadmap tulevaisuudenkestävä. 
  5. Saat konkreettisia vinkkejä, miten hyödyntää asiakaskokemuksen roadmapia koko organisaation yhteisenä työkaluna. 

Koulutus soveltuu asiakaskokemuksen kehittämisestä ja johtamisesta vastaaville henkilöille. Koulutus antaa myös konkreettisia vinkkejä ja askelmerkkejä johtajille ja päälliköille, jotka pohtivat mistä tai miten lähteä liikkeelle asiakaskokemuksen kehittämisessä tai miksi panostaa asiakaskokemuksen kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. 

Koulutuksen sisältö

Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Henna Ojala

Henna Ojala

CEO, Muutostoimisto Tuleva

Henna on strategisen asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen johtamisen edelläkävijä. Hennan intohimona on auttaa ymmärtämään ja valjastamaan asiakas- ja lue lisäätyöntekijäkokemuksen valtava potentiaali koko organisaation arkipäivän tekemistä. Henna on perehtynyt erityisesti siihen, miten muuttuvan maailman ennakoinnin avulla rakennetaan voittavia asiakaskokemuksia ja työntekijäkokemuksia sekä luodaan niiden avulla etumatkaa sekä luodaan niiden avulla etumatkaa ja johdetaan muutosta.     Hennalla on monipuolinen kokemus kansainvälisten pörssiyhtiöiden, kasvuyritysten ja pk-sektorin yritysten johtajien, tiimien ja asiantuntijoiden sparrauksesta, kouluttamisesta ja mentoroinnista. Hennalla on kokemusta strategian tuloksekkaasta viemisestä käytäntöön, muutosjohtamisesta, sekä siilojen poistamisesta tiimien ja liiketoiminnan eri funktioiden välillä. Hän on työskennellyt myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun, brändinrakentamisen, palvelukehityksen ja osaamisen kehittämisen välimaastossa. Hennan suuntaa vahvasti katsetta tulevaisuuteen – miten toimintaympäristön muutokset muuttavat asiakaskokemusta ja työntekijäkokemusta, sekä miten yritykset voivat hyödyntää ennakointitietoa tulevaisuuden liiketoiminnan ja merkityksellisten kokemusten kehittämisessä jo nyt.

Kaikki kouluttajan koulutukset Henna Ojala

Koulutuksen arviot

89 %

7 tyytyväisyys
5x
1x
0x
1x
0x

Osta koulutus ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.