Copywriting viestinnän asiantuntijan työkaluna
Kouluttajana toimii Ilona Mäki-Maukola ja Emilia Särkiniemi
Miten vangitset asiakkaan mielenkiinnon? Mistä syntyy loistava otsikko? Nappaa copywritingin tehokeinot työsi tueksi tästä koulutuksesta!
Tekstien määrä lisääntyy räjähdysmäisesti, ja kilpailu asiakkaiden huomiosta käy kiivaana. 2020-luvun viestijä ei ole enää vain organisaation viestiä välittävä tiedottaja, vaan hänen roolinsa asiakkaan huomion herättäjänä ja strategisten tavoitteiden toteuttajana kasvaa jatkuvasti.
Tässä koulutuksessa opit:
- hyödyntämään copywritingin menetelmiä arjen työssäsi
- toimimaan suunnitelmallisesti
- tuomaan asiakkaan kaiken viestinnän keskiöön
Ymmärrät, mistä elementeistä muodostuu puhutteleva teksti ja miten sen avulla saadaan ohjattua asiakasta kohti haluttua toimenpidettä – olipa kyse uutiskirjeen tilaamisesta, tapahtumaan ilmoittautumisesta tai oppaan lataamisesta.
Koulutus sopii viestinnän asiantuntijoille sekä kaikille, jotka tuottavat työssään tekstejä ja haluavat lisätä niiden vaikuttavuutta.
Koulutuksen sisältö
8 oppituntia · 46min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Viestinnän asiantuntija, unfair lean marketing oy
Ilona on in house -viestinnästä markkinointitoimistoon hypännyt viestijä, jonka sydän sykkii sisältömarkkinoinnille. Hän innostuu erityisesti siitä, kun … lue lisääonnistuu kannustamaan yritykset ja asiantuntijat estradille kertomaan, mikä juuri heidän työstään tekee merkityksellistä.

Viestinnän asiantuntija, unfair lean marketing oy
Emilia on viestinnän asiantuntija, joka on työskennellyt vuosia toimittajana ja päässyt kurkistamaan erilaisten organisaatioiden sisälle. Hänellä on kyky … lue lisäälöytää näkökulmia, joilla asioista kerrotaan kiinnostavasti ja käytännönläheisesti.
Koulutuksen arviot
100 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Erittäin hyvä ja selkeä kokonaisuus, jäi paljon hyviä pointteja talteen.