Asiakkuuksien johtaminen
Kouluttajana toimii Mika Rautiainen
Miten huomioit asiakkuuksien johtamisessa sisä- ja ulkopelin eli sekä oman tiimin että asiakkaan näkökulman?
Asiakkuuksien johtaminen ei ole yksilölaji, vaan se vaatii usean henkilön panosta. Valitettavan usein kuitenkin vain yhtä henkilöä (KAM, asiakkuuspäällikkö, Customer Lead) mitataan asiakkuuden johtamisesta ja kasvattamisesta.
Tässä koulutuksessa pureudutaan asiakkuuden johtamisen perusteemoihin pohtimalla oman tiimin johtamista (sisäpeli) ja toisaalta tutkimalla aihetta asiakkaan näkökulmasta (ulkopeli). Luvassa ei ole rakettitiedettä tai tajuntaa räjäyttävää totuutta, vaan vuosien kokemuksen, tutkimusten ja käytännön muovaamaa näkemystä asiakkuuksien johtamisen arjesta.
Koulutus sopii kaikille asiakkuuksien johtamisen kanssa kipuileville. Katso sisältö, arvioi ja ota käyttöön tai unohda jos et allekirjoita näkemyksiä. ”Saa käyttää muttei ole pakko!”
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 18 min

Founder, CEO, Funnel 2.0 Oy
Mika Rautiainen on tutkimus- ja konsulttitalo Funnel 2.0 Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja. Hänellä on yli 20 vuoden monipuolinen kokemus myynnin johtamisesta sekä valmentamisesta, liiketoiminnan kehittämisestä, B2B-asiakaskokemuksesta ja B2B-asiakasymmärryksestä. Mika on perehtynyt asiakasymmärryksen hyödyntämiseen myynnissä ja asiakkuuksien johtamisessa. Valmennuksissaan hän ei halua opettaa, vaan pyrkii oivalluttamaan osallistujat tarkastelemaan tuttujakin teemoja uusista näkökulmista.
88 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Selkeää ja ymmärrettävää luennointia.