Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos

Kouluttajana toimii  Kert Kenner

Elämme valtaistuneiden ja valistuneiden asiakkaiden aikakautta. Millaista myyjää erilaiset ostopersoonat arvostavat?

145,00 € sisältää ALV:n

Kokonaispituus

25 min

Oppituntien lukumäärä

4

Tyytyväisyys
Lisää opintosuunnitelmaan
Todistus
Rajaton käyttö
Mihin koulutus keskittyy

Nykypäivänä puskeva ja häiritsevä myyntityyli harvemmin toimii. Modernissa myynnissä myyjät ovat pikemminkin asiantuntijoita ja konsultteja, jotka ratkovat asiakkaiden haasteita ja ongelmia. Auttaen, ei häiriten. 

Tutkimusten valossa nykypäivän asiakkaat arvostavat entistä enemmän myynnissä uniikkeja ja personoituja ratkaisuja. Samalla myös myyjän persoonalla ja palvelualttiudella on erittäin suuri merkitys. Tutkimusten pohjalta voidaankin todeta, että nykypäivän ratkaisumyynnisä ei ole merkitystä, onko se B2C (business to customer) tai B2B (business to business). Ratkaisumyynnin kehittämisessä on siirryttävä H2H-filosofiaan (human to human). Ihminen kohtaa myyntityössä aina toisen ihmisen. Oli sitten kyse kasvokkain tapaamisesta tai verkon yli. 

Tämä valmennus soveltuu kaikille B2B-myyntityötä tekeville tai johtaville avainhenkilöille. Valmennuksessa paneudutaan siihen, mitä nykypäivän asiakkaat arvostavat myyntityössä ja myyjissä tutkimusten valossa. Valmennus auttaa sinua myös ymmärtämään paremmin oikeanlaisen arvomaailman luomisessa ratkaisumyynnin kehittämiseksi sekä henkilökohtaisten kohtaamisten merkityksen erilaisten osatajapersoonien kanssa. 

Koko kuvaus

Hanki seuraavat taidot
Kouluttajat
Kert Kenner

Ceo, kenner company oy

Kert Kenner on toiminut myynnin ja markkinoinnin kehittämisen parissa yli 20 vuotta. Hän on toimitusjohtajana Kenner Company Oy:ssä lue lisää(www.kennerco.fi). Kertin intohimona on uuden ajan myynnin kehittäminen. Kert on valmentanut urallaan tuhansia yritysksiä eri toimialoilta saamaan aikaan parempia tuloksia. Kertin intohimona on erityisesti myyntikonseptien hiominen timanteiksi toimialasta ja koosta riippumatta. Jokainen myyntitiimi on johtajansa näköinen. Siksi Kert uskoo vahvasti myös myynnin johtamisrakenteiden, -tapojen ja -kulttuurin kehittämiseen. Kert valmentaa rakkaudesta lajiin, ja ympäri Suomea yli 200 valmennuksen vuosivauhdilla.

Koulutuksen arviot

82 %

9 tyytyväisyys
5x
2x
1x
0x
1x

Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu


Daan L.

Silmiä avaava koulutus ja oikeastaan vahvisti omia epäilyjä tosiasioiksi


Hannele Raatikainen

Kouluttaja on hyvin selkeä ja esitti ydin asiat.

Usein kysytyt kysymykset
Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.

Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.

Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.

Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.

Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.