Asiakasvuorovaikutus digitaalisissa kanavissa
Kouluttajana toimii Maiju Ranta
Tietoa siirtyy ja tilanteita hoidetaan diginä, mutta kaiken keskiössä on silti inhimillinen vuorovaikutus.
Asiakkaita kohdataan yhä enemmän digitaalisissa kanavissa. Tietoa siirtyy ja tilanteita hoidetaan kirjoittamalla. Millaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja tarvitaan esimerkiksi sähköposti- ja chat-viestinnässä?
Tästä koulutuksesta saat
-
Valmiuksia hoitaa asiakastilanteita laadukkaammin ja tehokkaammin diginä
-
Vinkkejä digitaalisten vuorovaikutustilanteiden haasteisiin
-
Apua viestintätaitojesi parantamiseen
Koulutus sopii asiakasrajapinnassa toimiville sekä kaikille, jotka viestivät työssään digitaalisissa kanavissa.
Koulutuksen sisältö
9 oppituntia · 39min
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €
Maiju Ranta
Viestintäkouluttaja, Ethos Oy
Maiju on monipuolinen viestintä- ja vuorovaikutusalan asiantuntija ja kouluttaja. Hän on taustaltaan filosofian maisteri ja viestinnän aineenopettaja. Maijun erityisosaamista on … lue lisääteknologiavälitteinen vuorovaikutus ja asiakaspalvelun laadun kehittäminen.
Koulutuksen arviot
86 %
Hyvä koulutus!
Yllättävän paljon hyviä vinkkejä, ehkä nimenomaan sen takia kun on helposti itsestään selviä OLETUKSIA kirjallisesta viestinnästä.
Eritäin selkeä ja helposti kuunneltava puhetyyli.
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.