Asiakasvuorovaikutus digitaalisissa kanavissa
Kouluttajana toimii Maiju Ranta
Tietoa siirtyy ja tilanteita hoidetaan diginä, mutta kaiken keskiössä on silti inhimillinen vuorovaikutus.
Asiakkaita kohdataan yhä enemmän digitaalisissa kanavissa. Tietoa siirtyy ja tilanteita hoidetaan kirjoittamalla. Millaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja tarvitaan esimerkiksi sähköposti- ja chat-viestinnässä?
Tästä koulutuksesta saat
-
Valmiuksia hoitaa asiakastilanteita laadukkaammin ja tehokkaammin diginä
-
Vinkkejä digitaalisten vuorovaikutustilanteiden haasteisiin
-
Apua viestintätaitojesi parantamiseen
Koulutus sopii asiakasrajapinnassa toimiville sekä kaikille, jotka viestivät työssään digitaalisissa kanavissa.
Koulutuksen sisältö
9 oppituntia · 38 min
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Viestintäkouluttaja, Ethos Oy
Maiju on monipuolinen viestintä- ja vuorovaikutusalan asiantuntija ja kouluttaja. Hän on taustaltaan filosofian maisteri ja viestinnän aineenopettaja. Maijun erityisosaamista on teknologiavälitteinen vuorovaikutus ja asiakaspalvelun laadun kehittäminen.
86 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
Hyvä koulutus!
Yllättävän paljon hyviä vinkkejä, ehkä nimenomaan sen takia kun on helposti itsestään selviä OLETUKSIA kirjallisesta viestinnästä.
Eritäin selkeä ja helposti kuunneltava puhetyyli.