Asiakaskokemus kirjallisessa viestinnässä
Katsottavissa 1.3. astiKouluttajana toimii Kati Keronen
Miten siirryt organisaatiolähteistä kirjoittamisesta asiakaslähtöiseen viestintään? Kuinka hyödynnät LLTA-mallia kirjoittamisessa? Poimi Kati Kerosen konkreettiset vinkit asiakaslähtöiseen kirjoittamiseen! Koko kuvaus
Työssä kirjoitetaan jatkuvasti enemmän. Taito kirjoittaa vaikuttavasti ja asiakaslähtöisesti onkin eräs tämän hetken ja tulevaisuuden työn tekemisen tärkeimmistä osaamisalueista.
Jos sinustakin tuntuu joskus siltä, että viestien muotoiluun kuluu liikaa aikaa tai vastaanottajat ymmärtävät tekstisi väärin, tai haluat muuten virkistää kirjoittamisen taitojasi, tämä koulutus on juuri sinua varten.
Koulutuksen avulla:
- erotat asiakkaan kannalta olennaisen eli priorisoit viestintääsi
- teet ytimekkäitä tekstejä
- varmistat, että viestisi ymmärretään
- kirjoitat nopeammin ja vaikuttavammin
Koulutus sopii kaikille, joiden työhön kuuluu kirjallista asiakasviestintää eri kanavissa sähköpostiviesteistä blogeihin tai sosiaalisen median kanaviin.
Koulutuksen sisältö
7 oppituntia · 51min
Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.
Osta tämä koulutus 284,00 €
Toimitusjohtaja & perustaja, valoria oy
Kati Keronen on sisältöstrategia-viitekehyksen suomalainen pioneeri ja palkittu tietokirjailija. Hän on pidetty kouluttaja ja sparraaja, joka löytää … lue lisääolennaisen nopeasti ja innostaa ihmiset mukaan. Sisältöjohtamisessa Kati uskoo kirkkaaseen suuntaan ja tavoitteelliseen, siilot ylittävään yhteistyöhön sekä siihen, että vähemmän on enemmän. Katin kokemusrepussa on koko suomalaisen yhteiskunnan kirjo julkishallinnosta järjestö-, B2B- ja B2C-liiketoimintaan. Kouluttajana hän on inspiroivaksi ja oivalluttavaksi kehuttu.
Koulutuksen arviot
86 %
Aihe on minulle tärkeä ja mielenkiintoinen. Kouluttaja kertoi selkeästi aiheesta esimerkkien kautta. Erittäin onnistunut koulutus.
Minulla on kokemusta siitä, kun toinen osapuoli ei osaa lukea ja ajatella minun eli tässä tapauksessa asiakkaan ajatusmaailmaa: tarve, hyöty, merkitys. Mainitsin kyseiselle henkilölle asiasta, mutta ei tullut muutosta. Kaupat jäi tekemättä. Tämä keskustelu käytiin sähköpostitse.
Erityisen hyvä, sain tästä paljon vinkkejä miten voin kehittää omaa toimintaa!
Selkeästi ja kuulijaystävällisesti kerrottu. Hyviä esimerkkejä.
Miten opiskelen koulutuksia?
Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.