Asiakaskokemus kirjallisessa viestinnässä

Oppituntien lukumäärä:
7
Koulutuksen kokonaiskesto:
50 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Todistus
Rajaton käyttö

Mitä opit tässä koulutuksessa

Miten siirryt organisaatiolähteistä kirjoittamisesta asiakaslähtöiseen viestintään? Kuinka hyödynnät LLTA-mallia kirjoittamisessa? Poimi Kati Kerosen konkreettiset vinkit asiakaslähtöiseen kirjoittamiseen!

Työssä kirjoitetaan jatkuvasti enemmän. Taito kirjoittaa vaikuttavasti ja asiakaslähtöisesti onkin eräs tämän hetken ja tulevaisuuden työn tekemisen tärkeimmistä osaamisalueista.  

Jos sinustakin tuntuu joskus siltä, että viestien muotoiluun kuluu liikaa aikaa tai vastaanottajat ymmärtävät tekstisi väärin, tai haluat muuten virkistää kirjoittamisen taitojasi, tämä koulutus on juuri sinua varten.  

Koulutuksen avulla: 

  • erotat asiakkaan kannalta olennaisen eli priorisoit viestintääsi  
  • teet ytimekkäitä tekstejä  
  • varmistat, että viestisi ymmärretään  
  • kirjoitat nopeammin ja vaikuttavammin   

Koulutus sopii kaikille, joiden työhön kuuluu kirjallista asiakasviestintää eri kanavissa sähköpostiviesteistä blogeihin tai sosiaalisen median kanaviin.   

Koulutuksen sisältö

Asiakaskokemus rakentuu yhä enemmän kirjallisesti
Keinot vaikuttavaan asiakaskokemukseen kirjallisessa viestinnässä
Koulutuksen kokonaiskesto
50 min
Osta lisenssi 83€/kk

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Kati Keronen

Kati Keronen

Toimitusjohtaja & perustaja, Valoria Oy

Kati Keronen on sisältöstrategia-viitekehyksen suomalainen pioneeri ja palkittu tietokirjailija. Hän on pidetty kouluttaja ja sparraaja, joka löytää lue lisääolennaisen nopeasti ja innostaa ihmiset mukaan.  Sisältöjohtamisessa Kati uskoo kirkkaaseen suuntaan ja tavoitteelliseen, siilot ylittävään yhteistyöhön sekä siihen, että vähemmän on enemmän. Katin kokemusrepussa on koko suomalaisen yhteiskunnan kirjo julkishallinnosta järjestö-, B2B- ja B2C-liiketoimintaan. Kouluttajana hän on inspiroivaksi ja oivalluttavaksi kehuttu.  

Kaikki kouluttajan koulutukset Kati Keronen

Koulutuksen arviot

87 %

32 tyytyväisyys
15x
14x
2x
1x
0x

Niina V.

Aihe on minulle tärkeä ja mielenkiintoinen. Kouluttaja kertoi selkeästi aiheesta esimerkkien kautta. Erittäin onnistunut koulutus.

Minulla on kokemusta siitä, kun toinen osapuoli ei osaa lukea ja ajatella minun eli tässä tapauksessa asiakkaan ajatusmaailmaa: tarve, hyöty, merkitys. Mainitsin kyseiselle henkilölle asiasta, mutta ei tullut muutosta. Kaupat jäi tekemättä. Tämä keskustelu käytiin sähköpostitse.


Keijo S.

Erityisen hyvä, sain tästä paljon vinkkejä miten voin kehittää omaa toimintaa!


Nina H.

Selkeästi ja kuulijaystävällisesti kerrottu. Hyviä esimerkkejä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.