Asiakaskokemuksen kellotaulu
Kouluttajana toimii Ulla Jones
Oletko etsinyt visuaalista työkalua, joka kokoaa yhteen asiakaskokemuksen johtamisen kaikki osa-alueet? Voit lopettaa etsinnät katsomalla tämän koulutuksen! Koko kuvaus
Mistä kannattaa lähteä liikkeelle ja mihin kannattaa keskittyä, kun asiakaskokemukseen vaikuttavat oikeastaan kaikki organisaation osa-alueet?
Tässä koulutuksessa asiakaskokemusjohtaja Ulla Jones tarjoaa sinulle kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen johtamisen kellotaulun, joka visualisoi ja tiivistää asiakaskokemuksen johtamisen keskeisimmät osa-alueet.
Kellotaulun avulla saat 360-katsauksen asiakaskokemuksen osa-alueisiin: pystyt arvioimaan oman organisaatiosi tarpeita ja tarkistamaan, onko joku alue jäänyt huomiotta. Saat konkreettisen työpohjan, jonka avulla johdat asiakaskokemuksen kehittämistä - ei mutu-tuntumalla vaan visualisoidusti tiedolla!
Koulutus sopii kaikille asiakaskokemuksen kehittämisen ja sen johtamisen parissa työskenteleville asiantuntijoille.
Koulutuksen sisältö
6 oppituntia · 24min

Strateginen muotoilija
Ulla Jones on strateginen muotoilija, podcaster ja coach, joka puhuu muotoiluajattelun ja asiakaslähtöisen kehittämisen puolesta. Ulla on … lue lisäätyöskennellyt tietoliikenne-, finanssi- ja elintarvikealalla asiakaskeskeisen palvelukehittämisen ja innovoinnin tehtävissä sekä palkittu palvelumuotoilun Vuoden Huiput- palkinnolla Omasairaalan palvelukonseptista. Ulla uskoo systeemiajatteluun ja on todennut, että alasta riippumatta, asiakaslähtöisen kehittämisen haasteet ovat kaikkialla samat. Ullalla on monialainen tausta, jossa yhdistyy muotoilu, ihmis- ja kauppatieteet. Ulla on tunnettu muotoiluajattelun ja palvelumuotoilun puolestapuhuja ja kouluttaja. Vapaa-ajallaan hän julkaisee muotoiluaiheista Things+ -podcastia sekä mentoroi ja coachaa aiheen parissa työskenteleviä ja aiheen pariin haluavia.
Koulutuksen arviot
95 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu