Asiakashankinta: Prospektilistan tekeminen
Kouluttajana toimii Paula Ruohoranta
Sitä niittää, mitä kylvää. Jos prospektilistasi on surkea ja kiireessä kasattu, ei myyntiä tule, koska puhut väärille ihmisille etkä ratko oikeita ongelmia. Koko kuvaus
Myynnin yksi tärkein alkuvaiheen tekijä on prospektilistan tekeminen. Tarkennetaan vielä: hyvän prospektilistan tekeminen. Sellaisen listan, johon kannattaa panostaa aikaa ja vaivaa.
Mutta miten löytää ja tunnistaa nämä myyntimahdollisuudet? Miten kaivaa kultaa?
Näihin löydät vastaukset tässä koulutuksessa. Koulutuksen käytännölliset esimerkit soveltuvat jokaiselle ratkaisumyyjälle läpi toimialojen.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 14 min

Head of Sales, XMLdation
Paula on työskennellyt myynnin parissa lähes 20 vuotta, joista noin puolet Lontoossa. Oman uran hän on rakentanut finanssi- ja fintech-alalla, mutta on mentoroinut erikokoisia kasvuyrityksiä läpi toimialojen. Näiden lisäksi Paula auttaa naisia valmistautumaan palkkaneuvotteluihin ja myymään oman osaamisensa.
75 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu