Asiakashankinta: Miten koputat virtuaaliseen oveen?
Kouluttajana toimii Paula Ruohoranta
Prospektilista laadittu - entä sitten? Miten suunnittelet ja toteutat yhteydenottoja, jotka puhuttelevat kohderyhmääsi ja avaavat ovia?
Usein prospektointi on enemmän satunnaista kuin suunniteltua, mikä johtaa laihoihin tuloksiin. Tämän lisäksi keskustelun avaaminen on haasteellista. Sähköpostiin on helppo olla vastaamatta. Kylmäsoittelu on kuulemma kuollut.
Mistä tietää, milloin on oikea aika koputtaa prospektin virtuaaliseen oveen? Miten saada ovia aukeamaan? Korvaako asiakashankinnassa määrä laadun?
Näitä kysymyksiä käymme läpi tässä koulutuksessa. Koulutuksen käytännölliset esimerkit soveltuvat jokaiselle ratkaisumyyjälle läpi toimialojen.
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 19min

Head of sales, xmldation
Paula on työskennellyt myynnin parissa lähes 20 vuotta, joista noin puolet Lontoossa. Oman uran hän on rakentanut finanssi- ja fintech-alalla, mutta on mentoroinut erikokoisia … lue lisääkasvuyrityksiä läpi toimialojen. Näiden lisäksi Paula auttaa naisia valmistautumaan palkkaneuvotteluihin ja myymään oman osaamisensa.
Koulutuksen arviot
100 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu