Lisää arvoa asiakkuuksiin!
Kouluttajana toimii Jani Ojala
Miten kasvatat asiakkuuden kumppanuudeksi? Poimi vinkit Key Account -myyntiprosessin johtamiseen tästä koulutuksesta!
Key Account Management ei välttämättä ole New Business -myyntiä helpompaa! Laadukas KA-myynti vie aikaa – se vaatii asiakkuuksien strategista johtamista ja selkeän prosessin. On myös tärkeää, että Key Account Manager keskittyy tittelinsä mukaiseen tekemiseen eikä tee ohessa esimerkiksi uusasiakashankintaa.
Tässä koulutuksessa Jani Ojala käy läpi KA-myynnin prosessin, jonka avulla voit syventää asiakkuuksista kumppanuuksia. Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja:
- KA-myynnin prosessi – suunnittelu ja johtaminen
- Asiakkuuksien nykytilan arviointi ja luokittelu
- Tyypilliset sudenkuopat Key Account Managerin työssä
- KA-mittarointi
- Key Account Managerin ominaisuudet, jotka saavat asiakkaan luottamaan sinuun
Koulutus sopii KAM-myynnistä vastaaville ja erityisesti KAM-myyntityötä suunnittelevalle ja johtavalle henkilölle
Koulutuksen sisältö
10 oppituntia · 1:10 h
Avaa kaikki luvut Sulje kaikki luvut
Sales & Marketing Director, Partner, New Business Office
Jani toimii Sales & Marketing Directorina ja partnerina myynnin konsultointiin ja myyntiprosessin ulkoistamiseen erikoistuneessa New Business Officessa. Janilla on 20 vuoden kokemus myynnistä ja sen johtamisesta: kaikki ovelta ovelle -myynnistä kansainväliseen kauppaan on koettu. Kaikki Janin koulutuksissa saarnattu perustuu 99% käytännön kokemuksiin.
Janin teesejä ovat: “Ainoastaan teoriaan keskittyminen on pelokkaita varten” ja “Ratkaisumyynti on asiakkaan auttamista kohti oikeita ratkaisuita”.
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu