Arvot ja niiden eläminen todeksi yrityksen arjessa
Kouluttajana toimii Mikko Kalliola
Miten määritellä yrityksen arvot ja muuttaa ne huoneentaulusta todelliseksi toiminnaksi? Miten arvot ja yrityksen brändi linkittyvät toisiinsa?
Kun ei mitään muuta keksitä, niin suomalainen liiketoimintakonsultti laittaa henkilöstön jumppaamaan arvoja. Yleensä saadaan sikermä laatusanoja, jotka puristamalla jokainen ansaitsee pääsyn kickoff-juhlaan.
Todelliset arvot taas eletään todeksi arjessa, kohtaamisissa ja palavereissa. Jos visio antaa suunnan, arvot kertovat reitin mitä pitkin sinne mennään.
Miksi katsoa koulutus?
- Ymmärrät, mitä arvoilla tarkoitetaan
- Saat vinkkejä, miten arvot voidaan tuoda osaksi yrityskulttuuria ja elää sitä kautta todeksi
- Opit, miten yrityksen arvot ja brändi linkittyvät toisiinsa
Tämä koulutus auttaa sinua muuttamaan arvot oikeaksi käytännölliseksi toiminnaksi. Ymmärrät, miten yrityskulttuurin pitää elää arvot todeksi!
Koulutuksen sisältö
5 oppituntia · 13 min

Luova johtaja, Aava & Bang Oy
Mikko Kalliola on vuosien varrella valmentanut satoja yrityksiä ja tiimejä huippuarvioin ja vaikuttavin tuloksin.
Puhetilaisuuksissa hän saa kiitosta omaperäisestä näkökulmasta, räjähtävästä energiasta ja ylitsepursuavasta huumorista. Hänen esiintymistään on luonnehdittu seuraavasti: "Jotain herätyskokouksen ja stand-up komiikan välillä. Tarinoita, joiden yhteys omaan työhön aukeaa ydinlatauksen voimalla!".
Puhetilaisuuksien lisäksi yli 20 vuoden markkinointikokemuksella Mikko on ollut mukana sadoissa myynnin ja markkinoinnin projekteissa, aina strategisesta suunnittelusta käytännön toteutukseen.
Mikko on tunnettu yhtenä Aava & Bang Oy:n perustajista ja luovana johtajana, Lilithin Kuolleistaherättäjänä, Speakersforumin puhujana, sekä TV:stä tuttuna reality-isänä.
85 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu