Arvon viestiminen asiakkaalle
Kouluttajana toimii Mika Rautiainen
Ota haltuun tehokas kaava, jonka avulla viestit palvelusi arvon asiakkaalle!
Jotta myyjä voi viestiä palvelunsa tai tuotteensa luomaa arvoa asiakkaalleen, täytyy ensin ymmärtää, mikä palvelun ominaisuus tuottaa juuri tälle asiakkaalle arvoa.
Tämä koulutus on tarkoitettu kaikille palveluiden myyntiä tekeville. Koulutuksen tarkoituksena on haastaa myyjiä pohtimaan omaa tapaansa viestiä tarjoamansa ratkaisun arvosta. Koulutuksessa keskitytään arvon viestimiseen yksinkertaisen VAIKUTA – EROTTAUDU – VAHVISTA -kaavan avulla.
Jos tiedät osaavasi viestiä ja myydä arvoa asiakkaallesi, ei tämä koulutus ole sinua varten. Jos taas haluat oivaltaa jotain uutta myymisestä ja arvon viestimisestä, kannattaa osallistua tähän koulutukseen!
Koulutuksen sisältö
4 oppituntia · 17 min

Founder, CEO, Funnel 2.0 Oy
Mika Rautiainen on tutkimus- ja konsulttitalo Funnel 2.0 Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja. Hänellä on yli 20 vuoden monipuolinen kokemus myynnin johtamisesta sekä valmentamisesta, liiketoiminnan kehittämisestä, B2B-asiakaskokemuksesta ja B2B-asiakasymmärryksestä. Mika on perehtynyt asiakasymmärryksen hyödyntämiseen myynnissä ja asiakkuuksien johtamisessa. Valmennuksissaan hän ei halua opettaa, vaan pyrkii oivalluttamaan osallistujat tarkastelemaan tuttujakin teemoja uusista näkökulmista.
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu