Ihan kivasti muistutteli asiakkaiden kohtaamiseen ja komminikointiin liittyvistä asioista.
Hyödyllinen ja paljon hyviä juttuja, joita voi hyödyntää jokapäiväisessä työssä.
Hyvä ja selkeä koulutus sekä hyviä käytännön vinkkejä
Pakostakin särähtää korvaan sana "valittaa", kun on aina opetettu ettei sitä saa käyttää. Asiakkailta saamme rakentavaa palautetta.
Hienoa, että tuli omakohtaisia esimerkkejä.
Supliikki kouluttaja.
Hyvä ja selkeä ulosanti ja konkreettisia esimerkkejä. Koulutuksen painopiste oli kuitenkin asiakaspalvelussa ja erityisesti kielteisen asiakaspalvelutilanteen selvittämisessä joten koulutuksen nimi oli hieman harhaanjohtava.
Rauhallinen ja hyvä ääni. Asiat selitetty ymmärrettävästi.
Kouluttaja puhui niin hyvin, ettei tullut luettua tekstiä ollenkaan :)
Aihe on mielenkiintoinen. Kouluttaja puhui selkeästi ja avasi asioita esimerkkien kautta.