Myynnistä ja markkinoinninsta asiakaslähtöistä

Mitä opit tässä koulutuksessa

Miksi markkinointi- ja myyntitoimenpiteiden tarkempi kohdistaminen kannattaa? Entä miten se tehdään?

Personoidun markkinoinnin ja asiakaspysyvyyden strategioita on B2B -liiketoiminnassa ollut käytössä jo pitkään niin asiakkaiden hankintaan kuin asiakkuuksien hallintaan. Asiakkuudenhallinnassa ei sinällään ole mitään uutta, mutta lähestymistapa rajoittuu nykyisten asiakkaiden hallintaan ja näihin kohdistuvaan upsell- tai cross-sell-myyntiin.  

Account based -ajattelu tuo asiakaskohtaisen ajattelutavan myös uusien asiakkaiden hankintaan. Se yhdistää myynnin ja markkinoinnin asiakaskohtaiseksi lähestymistavaksi ja keskittyy valittuihin kohdeasiakkuuksiin alusta saakka. 

Tässä koulutuksessa keskitymme Account based -ajatteluun ja käymme läpi seuraavat teemat: 

  • Account based -ajattelun perusteet ja sovelluskohteet 
  • Account Based Marketing ja Account Based Sales - käsitteet ja toimenpiteet 
  • kulttuuri, jossa AB-ajattelu toimii tuloksekkaimmin 
  • ensimmäiset askeleet, joilla lähteä liikkelle AB-ajattelun jalkauttamisessa 

Koulutuksen sisältö

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Minna Ruusuvuori

Minna Ruusuvuori

Chief Sales & Marketing Officer, Houston Inc.

Minulla on takana noin 20 vuotta vaativissa myynnin ja markkinoinnin tehtävissä erilaisista digitalisaatio-, ohjelmisto- kuin palveluyrityksistäkin.   Johdan lue lisäämerkityksellisyyteen pohjaten, tavoitteellisella ajattelutavalla yhdistäen sydämen ja pään, tunteet ja järjen. Uskon voimakkaasti, että avain menestykseen on valita joukkueeseen oikeat ihmiset ja tukea heitä menestymään. Tiimillä, joka on täynnä onnellisia ja motivoituneita ihmisiä, voi valloittaa vaikka maailman – ja rakentaa hyviä menestyviä yrityksiä.  Sydämeni lyö myynnin ja markkinoinnin lisäksi asiakaskokemukselle Koska aihe on lähellä sydäntäni, olen antanut aiheelle viime vuosina paljon aikaa. Taustalla onkin tutkimus Jyväskylän yliopistoon hyvän asiakaskokemuksen anatomiasta yritysten välisessä liiketoiminnassa. Lisätietoa, tutkimusdokumentaatio ja tulokset löytyvät osoitteesta www.asiakaskokemusb2b.fi  Ihmisenä minua kuvataan usein positiivisena, energisenä ja päättäväisenä. Sally Hogsheadin Howtofascinate.com mukaan olen The People’s Champion. Myers-Briggs Personality -tyypiltäni olen ENTJ

Kaikki kouluttajan koulutukset Minna Ruusuvuori

Koulutuksen arviot

100 %

2 tyytyväisyys
2x
0x
0x
0x
0x

ja lisää arvostelu ensimmäisenä.

Miten opiskelen koulutuksia?

Koulutus koostuu lyhyistä videoista, kertauskyselystä sekä muusta opiskelua tukevasta materiaalista. Voit katsoa videoita milloin tahansa, niin monta kertaa kuin haluat. Suoritettuasi koulutuksen saat siitä todistuksen.

Koulutuksen päätteeksi on kertauskyselyn aika. Kyselyn avulla voit tarkistaa, mitä olet oppinut. Kun olet läpäissyt kyselyn, saat koulutuksesta todistuksen. Voit tehdä kertauskyselyn niin monta kertaa kuin haluat.
Kertauskyselyn tuloksen on oltava vähintään 80 %. Todistus löytyy suoritetun koulutuksen sivulta ja todistuksen voi ladata milloin tahansa.
Todistus on osoitus ahkeruudesta ja osaamisen kehittämisestä, joka voi auttaa sinua erottumaan esimerkiksi työnhaussa. Todistusta voi käyttää osana CV:tä (esim. LinkedIn-sivustolla) tai tulostettuna asiakirjana muiden koulutustodistusten kanssa.
Kyllä voit. Voit kerrata oppitunteja niin monta kertaa kuin haluat. Voit myös ohittaa niitä ja palata niihin myöhemmin. Kun olet suorittanut koulutuksen loppuun, voit uusia koulutuksen tai sen osia halutessasi.
Toivomme tietenkin, että näin ei tapahtuisi. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen koulutukseen, saat rahasi takaisin ilman sitoumuksia 7 päivän kuluessa koulutuksen ostamisesta.
Oppituntien lukumäärä:
7
Koulutuksen kokonaiskesto:
49 min

Lisenssillä saat tämän ja kaikki muut koulutukset rajattomasti käyttöösi.

Osta tämä koulutus 284,00 €
Todistus
Rajaton käyttö