10 vinkkiä tuloksia tuovaan sisältömarkkinointiin
Kouluttajana toimii Emilia Vanhatapio
Miten varmistat jatkuvan ja korkealaatuisen sisältömarkkinoinnin? Entä miten valitset oikeat markkinointikanavat? Poimi tästä sisältömarkkinoinnin 10 vinkkiä! Koko kuvaus
Sisältömarkkinoinnista puhutaan paljon, mutta mitä se oikeastaan tarkoittaa? Kyse ei ole ainoastaan sisällöntuotannosta tai hienoista kuvista, vaan aidosti strategisesta, suunnitelmallisesta ja säännöllisestä tekemisestä. Sisältömarkkinoinnin asiantuntija Emilia Vanhatapio jakaa tässä koulutuksessa 10 konkreettista vinkkiä, joiden avulla pääset sisältömarkkinoinnin maailmaan ja saat tuloksia tekemästäsi työstä.
Miksi katsoa koulutus?
- Saat kymmenen konkreettista vinkkiä, kuinka voit suunnitelmallisen sisältömarkkinoinnin avulla rakentaa brändiä.
- Opit, miten voit parantaa tunnettuutta, sitouttaa yleisöä ja saada oikeanlaisia liidejä.
- Saat ideoita erilaisten tekstisisältöjen (sosiaalinen media, blogit, referenssitarinat, oppaat) tuottamiseen.
Koulutuksen sisältö
7 oppituntia · 15 min

Sisältömarkkinoinnin asiantuntija, Aava & Bang Oy
Emilia Vanhatapio työskentelee Aava & Bangilla sisältömarkkinoinnin asiantuntijana. Hän innostuu sykähdyttävistä sisällöistä ja timanttisista tarinoista, jotka onnistuvat puhuttelemaan asiakkaita ja heidän asiakkaitaan juuri oikealla tavalla - olipa kyseessä sitten isompi kokonaisuus tai yksittäinen sisältö aina blogikirjoituksista somepäivityksiin.
Emilialla on monien vuosien kokemus erilaisten sisältöjen suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä. Jokapäiväisessä työssään hän vastaa useiden eri alojen yritysten sisältömarkkinoinnista sekä rakentaa asiakkailleen sisältö- ja markkinointisuunnitelmia. Emilia innostuu suuresti valmentamisesta ja onkin ollut jakamassa parhaita salaisuuksiaan vaikuttavien ja tuloksia tuovien sisältöjen tekemiseen useille markkinoinnin tekijöille ja yrityksille.
87 %
Arvioita antavat ainoastaan opiskelijat, joiden tili on vahvistettu
nopea, lennokas, selkeä 👍
Hyvä ja kattava peruskoulutus sisältömarkkinointiin aloittelijalle. Virkistää myös hieman kokeneemmankin tekijän ajatuksia sisältömarkkinoinnista.
sopivan mittainen